L’Ajuntament de Palafrugell esdevé pioner en rebre el certificat de qualitat
L’àrea de Secretaria de l’Ajuntament de Palafrugell, integrada pels serveis d’atenció a la ciutadania, serveis d’alcaldia, administració de la gestió interna, el control de les activats i els processos sobre l’administració electrònica, ha obtingut la certificació TÜVRheinland conforme la ISO 9001:2008, del seu sistema de gestió de la qualitat. Amb aquesta qualificació, vàlida fins el 2014, l’Ajuntament de Palafrugell ha esdevingut pioner a nivell comarcal en l’obtenció del certificat.
Amb l’adopció d’aquest sistema de gestió, l’Ajuntament de Palafrugell augmenta el seu compromís amb els ciutadans i els fa públics, marca un punt de partida cap a un model d’excel·lència en la gestió i avança en l’exercici de la seva responsabilitat com a organització pública al servei de la ciutadania.
El regidor d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, Màrius Lledó, ha manifestat: "El repte de les administracions públiques és la de millorar contínuament en la prestació dels seus serveis. Amb l'obtenció d'aquest certificat, reafirmem aquest compromís i el fem públic tant als treballadors com a la ciutadania en general" i ha afegit "felicito a tot el personal de l'Ajuntament que ha col·laborat en la implantació".