Nova Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de Palafrugell
L’Ajuntament de Palafrugell ha aprovat la remodelació d’un nou espai per tal d’apropar i millorar els serveis a la ciutadania. L’atenció ciutadana, que ara es realitza en la primera planta de la Casa Consistorial es trasllada als baixos de l’edifici; la qual cosa representa també una millora en la seva accessibilitat.
Les noves dependències disposaran de 5 punts d’atenció personalitzada i a més, es farà en un espai adaptat per a les persones amb mobilitat reduïda. S’oferirà informació general, serveis relacionats amb el registre d'entrada, així com del padró municipal, entre d’altres. D’altra banda, també es pretén afavorir el tracte personal i individualitzat. També disposarà d’un punt d’accés a Internet per a la realització de tràmits on-line.
Les obres, amb un cost de 42.480 euros, s’iniciaran de manera imminent i està previst posar en servei les noves dependències en 3 mesos.
Segons el regidor d’Atenció Ciutadana, Màrius Lledó: “El projecte que ara es tira endavant és un deure que teníem amb el personal d’atenció ciutadana i amb la gent de Palafrugell, ja que millorarà l’accés i l’atenció personalitzada. Fins ara, una persona amb mobilitat reduïda o bé amb un cotxet tenia veritables problemes per accedir al taulell d’atenció ciutadana”. “Mentre es realitzin les obres -afegeix el regidor- l’atenció ciutadana no es veurà afectada, ja que els treballs es realitzen en un altre espai de l’edifici municipal”.