Signen un acord per a realitzar una campanya de comunicació per valoritzar el tap de suro al mercat espanyol
Representants de les associacions i institucions del suro han signat un compromís públic amb la voluntat d'unir esforços per portar a terme aquest projecte.
La campanya de comunicació al mercat espanyol cerca incidir sobre diversos públics: prescriptors i líders d'opinió, mitjans de comunicació, entorn vitivinícola (bodegues, consells reguladors), ONG's, superfícies comercials i consumidor final. El pressupost global és de 300.000 euros finançat en un 50% a través del Ministerio de Industria i la resta per les entitats signants a l'acord. La imatge que definirà la campanya serà el logotip internacional del suro: CORK MARK.
En la iniciativa es plantejaran una sèrie d'accions, tant en l'àmbit dels mitjans tradicionals com en els mitjans online amb especial incidència en les xarxes socials, per tal d'arribar als diferents publics clau per assolir els objectius fixats.
Les persones que han intervingut durant la presentació han estat: Juli Fernández, Alcalde de Palafrugell, municipi que ostenta la presidència de RETECORK (Xarxa Europea de Territoris Surers); Enric Vigas, President de CELIÈGE (Confederació Europea del Suro); Francesc Jiménez, President AEI AECORK (Associació d'Empresaris Surers de Catalunya); Joan Ginesta, vicepresident ASECOR (Asociación Sanvicenteña de Empresarios del Corcho en Extremadura); Joao Rui Ferreira, President APCOR (Associació Portuguesa de Suro); Germán Puebla, Director General IPROCOR (Instituto del Corcho de Extremadura) i Manel Pretel, Director de l'ICSURO (Institut Català del Suro).