Torna la campanya “Rasca l’Unça” de promoció del Mercat Municipal de Palafrugell
Després de l’èxit de l’any passat, des de l’Institut de Promoció Econòmica es torna a organitzar la campanya de promoció de Palafrugell i del mercat “Rasca l’Unça”.
Fins el 2 juny, els clients que realitzin compres a les parades del mercat diari de Palafrugell seran obsequiats amb butlletes de “rasca-rasca”, amb les quals podran aconseguir multitud de premis, com ara nits d’hotel, àpats, aperitius, esmorzars, entrades a espectacles, abonaments a instal·lacions esportives, excursions i diversos descomptes comercials.
Tots aquests premis s’ofereixen gràcies a una gran quantitat de comerços, restaurants, bars, hotels, promotors culturals i altres col·laboradors que s’uneixin al mercat per fer d’aquesta iniciativa una campanya de promoció de ciutat, amb l’objectiu de fidelitzar el client habitual i atraure nous visitants a la població i al mercat.
Els premis es reparteixen en cinc categories: l’anomenada Unça Obsequi ofereix vals de 5 € de descompte a les parades del mercat per bescanviar per productes de proximitat. L’Unça Quotidiana regala esmorzars, premsa, pa, o aperitius per gaudir a establiments propers a l’entorn del mercat. Els guanyadors d’una Unça Comerç gaudiran de descomptes de fins al 20% als comerços adherits a la campanya. L’Unça Mercat obsequia amb vals de descomptes de 5€ i 10 € a les parades del mercat.
La categoria més destacada, L’Unça Premium, premia als seus posseïdors amb nits d’hotel, àpats, entrades al Festival Cap Roig, abonaments a instal·lacions esportives, entrades per a espectacles i altres interessants premis. En aquest cas, només caldrà consultar els premis disponibles, triar-ne un i validar el codi de la butlleta premiada.
Segons el regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palafrugell, Albert Gómez, aquesta campanya “suposa una gran implicació de tot el sector privat del municipi al voltat del Mercat. A més a més, després de la primera edició ja podem considerar-la com a consolidada gràcies a la bona acollida per part de la gent. I finalment, crec que suposa una bona fórmula de fidelització dels clients del producte de proximitat”.
La informació detallada d’aquesta campanya promocional, els premis disponibles i els establiments adherits es troben al web www.unça.cat.