Palafrugell es promocionarà a Naut Aran per atraure visitants durant la primavera
• Els mesos d’abril i maig són ideals per visitar aquesta destinació, amb un clima primaveral i sense les multituds de l’estiu.
Naut Aran i Calella de Palafrugell, destacats referents turístics a l’hivern i l’estiu, han iniciat una acció conjunta en què pretenen atraure més turisme a totes dues destinacions, en els moments en què l’activitat turística està en marxa però el flux de visitants sol ser més fluix. La campanya té doncs com a objectiu compartir els visitants d’ambdues destinacions, ja que per temporalitat i per perfil, combinen a la perfecció.
Calella de Palafrugell, Llafranc i Tamariu, són la perfecta representació de la Costa Brava més autèntica: cales salvatges, camins de ronda, història i patrimoni, gastronomia d’elit, festivals, tradició i modernitat.... Els mesos d’abril i maig són ideals per visitar aquesta destinació, amb un clima primaveral i sense les multituds de l’estiu.
Segons explica Marc Piferrer:, regidor de Turisme i Promoció Econòmica de Palafrugell “com que a finals de març l’activitat turística a Naut Aran posa el fre, i el seu visitant és un client potencial per a la nostra destinació, hem cregut adient fer aquesta campanya per atraure nou públic especialment de les zones de Madrid, País Basc i resta de Catalunya perquè ens visiti a la primavera, que és quan més falta fa al sector turístic de Palafrugell”.
La col·laboració entre aquests dos municipis neix gràcies a l’Agència Catalana de Turisme (ACT) i el seu segell de pobles amb encant, al qual pertanyen 14 municipis de Catalunya. És dins aquest marc que l’ACT col·labora amb aquesta campanya de comunicació, oferint el suport en format de banners publicitaris dirigits al públic objectiu d’aquestes dues destinacions turístiques, tan oposades i alhora tan complementàries.