L’IPEP posa en marxa una campanya per atraure el turisme de proximitat
L’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP) posa en marxa a partir de demà una campanya per atraure el turisme de proximitat aquest estiu. Sota el lema #motiuspertornar, es reforçarà la presència digital del destí i es faran fins a 30 sortejos d’estances a allotjaments i àpats a restaurants del municipi.
L’objectiu de la campanya és, principalment, reforçar la imatge de Palafrugell i les seves platges com una destinació segura i de confiança. D’altra banda, es pretén donar suport als establiments d’allotjament i restauració del municipi amb la captació de clients. La campanya vol posar de relleu, també, les característiques pròpies del municipi i el seu entorn, com són un paisatge excepcional, en contacte amb la natura, i amb camins i cales que afavoreixen la possibilitat de desplaçar-se arreu amb bicicleta o caminant, entre d’altres, a més d’un tipus d’establiment familiar amb aforaments reduïts i de qualitat.
#motiuspertornar serà l’eix central dels diferents concursos que s’aniran llençant a través de Facebook i Instagram, entre el 18 de juny i el 31 d’agost. Els participants als diferents sortejos hauran de respondre una pregunta sobre l’establiment que ofereix el premi, seguir el perfil del @visitpalafrugell i etiquetar a tres persones.
La campanya també inclourà anuncis a Youtube, Google i xarxes socials, així com espots a Televisió de Catalunya i al seu web www.ccma.cat. Els vídeos promocionals estan basats principalment en imatges semi estàtiques del municipi, tipus postal, on es dóna protagonisme al color del paisatge i als sons.