Palafrugell es promociona com a destí turístic a les xarxes socials a través de 3 anuncis publicitaris
Tres anuncis signats pel realitzador palafrugellenc Àlex Arza han estat l’aposta de l’IPEP per promocionar Palafrugell com a destí turístic a les xarxes socials. En menys d’un mes ja han tingut prop de 60.000 visualitzacions.
Des de l’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell es van encarregar i coordinar els tres espots promocionals del municipi: un de genèric, d’1 minut i 20 segons de durada, i dues píndoles de 30 segons cadascuna, una enfocada a l’oferta cultural i l’altre a la natura i paisatgística.
L’encàrrec sorgeix arran de la necessitat de disposar de diferents continguts audiovisuals per utilitzar com a carta de presentació de Palafrugell com a destí turístic en format atractiu. Es busca transmetre experiències: gent experimentant els atractius del municipi, tant els més coneguts com els que ho són menys, mitjançant dues tipologies de producte (cultura i natura) i tres tipus de perfil de visitant: una família, un grup de joves i una parella sènior.
Segons el regidor de promoció econòmica, Albert Gómez, “amb aquesta campanya volem promocionar Palafrugell com un municipi que va molt més enllà del típic sol i platja i que, per tant, té altres actius molt potents com són els recursos culturals, patrimonials, paisatgístics i una atractiva oferta gastronòmica, entre d’altres”.
El llançament dels espots s’ha fet mitjançant els canals de difusió de Turisme Palafrugell: facebook, twitter, instagram, youtube i el web www.visitpalafrugell.cat. El vídeo promocional el podeu trobar a youtube al següent enllaç https://www.youtube.com/watch?v=2t9k45Vzxj4. Cal destacar que en menys d’un mes, el vídeo ha aconseguit més de 1.600 comparticions al facebook i ja porta prop de 60.000 visualitzacions. Tot un èxit que dóna per assolit l’objectiu principal d’aquests espots: fer arribar al màxim nombre de persones possible que a Palafrugell hi ha opcions per satisfer els gustos de tots els visitants.