Palafrugell realitza una acció de promoció turística a Toulouse
L'institut de Promoció Econòmica i l'Associació Turística de Palafrugell van portar a terme una acció de promoció turística del municipi a la localitat francesa de Toulouse. Fins a la capital llenguadociana s'hi van desplaçar una àmplia representació dels allotjaments del municipi. L’acte, denominat Parfois... Palafrugell, es va desenvolupar a la Cité des violettes i va consistir en un espectacle basat en música en directe i vídeo-projeccions sobre diferents aspectes del municipi que es volien destacar, a més d'un aperitiu a base d'especialitats de la gastronomia local que van ser ofertes per restauradors membres de l'ATP.
Els convidats a l’esdeveniment eren principalment clients tolosans dels establiments que participaven en el projecte, representants dels mitjans de premsa més importants de la zona, tour operadors i altres professionals del món del turisme.
Segons el regidor de Promoció Econòmica, Albert Gómez, "Aquesta acció de dinamització l'hem pogut efectuar gràcies a la suma d'esforços entre l'administració pública i el sector privat. Els nostres empresaris són els millors aliats a l'hora de realitzar aquests tipus d'esdeveniments. I en aquest cas, estem molt satisfets perquè s'han assolit els objectius que volíem amb escreix".
Amb aquesta activitat es pretén fidelitzar els turistes d’aquesta regió de França que tant freqüenten el municipi i arribar a altres francesos que encara no coneixen Palafrugell i els seus encants.
Aquesta acció es va dur a terme per complementar la participació en fires de proximitat i les col·laboracions que ja realitza Palafrugell amb d'altres poblacions o amb marques turístiques paraigües com “Costa Brava”, “Catalunya” o "Empordà".