L’Ajuntament de Palafrugell activa la comunicació d’incidències a la via pública a través de l’app
• Aquest nou apartat dins l’app “Palafrugell al mòbil” permet comunicar els desperfectes de forma àgil i ràpida.
ENLLAÇ AL VÍDEO EXPLICATIU
L’Ajuntament de Palafrugell ha posat en marxa un apartat per comunicar incidències a la via pública, dins l’app “Palafrugell al mòbil”. Amb aquest nou sistema, qualsevol persona pot comunicar una incidència de forma àgil i ràpida des del seu dispositiu mòbil en el mateix moment que la detecta.
En aquest sentit, s’ha activat dins de l’aplicació “Palafrugell al mòbil”, un nou apartat sota el nom “Millorem Palafrugell”, a través del qual es pot omplir un formulari amb la breu descripció del desperfecte i penjar fotografies que es poden fer al moment des de la mateixa aplicació, detectant i vinculant automàticament la seva ubicació.
A més a més, l’app disposa d’un apartat on l’usuari pot consultar l’estat de les incidències que ha registrat. Aquesta secció anomenada “Les meves incidències” es pot trobar al menú genèric de l’aplicació.
Els temes que es poden comunicar a través d’aquesta via han de fer referència a:
• Recollida de residus
• Neteja viària
• Manteniment de carrers
• Enllumenat
• Jardineria de la via pública
• Manteniment del mobiliari urbà
• Colònies de gats
• Control de plagues
El telèfon d’incidències segueix actiu
Tot i aquest nou canal de comunicació d’incidències, l’Ajuntament manté actiu el telèfon de comunicació d’incidències que es va posar en marxa la passada tardor. És tracta del número 972 30 30 66, al qual es pot trucar de dilluns a divendres de 9 a 13 hores.