L’Agent Digital de l’Ajuntament amplia l’horari d’atenció
• Dóna suport a la ciutadania en la realització de tràmits en línia amb les administracions.
L’Ajuntament de Palafrugell amplia els dies i l’horari d’atenció al ciutadà de l’Agent Digital. Si fins ara aquest servei s’oferia un dia a la setmana, ara el servei de l’Agent digital esta obert tres dies: dilluns, dimecres i divendres en horari de 9 a 13h.
Aquest suport al ciutadà és totalment gratuït i només cal demanar cita prèvia trucant al 972 61 31 00 extensió 1011 o demanant la cita mitjançant https://seu.palafrugell.cat/tramits/cita-previa
Aquest servei, que s’ofereix des del passat mes de març, dóna suport i orientació a tots aquelles persones que tenen dificultats en la utilització de l'administració digital i la realització de tràmits electrònics amb les diferents administracions.
L’Agent Digital, en cap cas, no realitza els tràmits en nom del ciutadà, la seva funció és la de donar suport i ajudar a totes aquelles persones que tenen dificultats per fer tràmits d’ajudes, subvencions, inscripcions a l’atur, relació amb l’Agència Tributària, certificats digitals, instàncies, etc...
L’Agent Digital està ubicat a l’O¬ficina d’Atenció Ciutadana, situada a l’Avinguda de Josep Pla número 5.