L’Ajuntament de Palafrugell disposarà d’un Agent Digital
L’Ajuntament de Palafrugell disposarà, a partir del proper dia 15 de març, d’un Agent Digital. Aquest és un nou servei que s’ofereix per donar suport i orientació a tots aquells ciutadans que tenen dificultats en la utilització de l'administració digital i la realització de tràmits electrònics amb les diferents administracions.
L’Agent Digital, en cap cas, no realitzarà els tràmits en nom del ciutadà, la seva funció és la de donar suport i ajudar a totes aquelles persones que tenen dificultats per fer tràmits d’ajudes, subvencions, inscripcions a l’atur, relació amb l’Agència Tributària, certificats digitals, instàncies, etc...
Aquest nou servei és totalment gratuït, i només cal demanar cita prèvia trucant al: 972 61 31 00 extensió 1011 o demanant la cita mitjançant https://seu.palafrugell.cat/tramits/cita-previa
L’Agent Digital es trobarà ubicat a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, situada a l’avinguda de Josep Pla núm. 5, tots els divendres, de 9 del matí a 1 del migdia.