L’Ajuntament de Palafrugell facilita la sol·licitud de cita prèvia
L’Ajuntament de Palafrugell facilita la sol·licitud de cita prèvia a través del web i l’App Palafrugell al mòbil. Des del passat 25 de maig, diferents serveis de l’Ajuntament de Palafrugell ja atenen presencialment la ciutadania, sempre amb cità prèvia. Així doncs, es pot demanar cita prèvia per fer tràmits de manera presencial a través de la seu electrònica del web de l’Ajuntament de Palafrugell, en l’apartat de tràmits, i també fent clic a la imatge principal de l’App Palafrugell al mòbil.
Amb l’objectiu de garantir en tot moment les mesures de seguretat i higiene en l’atenció a la ciutadania derivades de l’emergència sanitària COVID-19, s’ha reorganitzat l'atenció presencial de les diferents oficines municipals.
De moment, els serveis oberts ara al públic de forma presencial són els de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, l’oficina d’Habitatge i la Biblioteca de Palafrugell. Altre àrees com Benestar Social, no ha aturat l’atenció presencial durant el confinament, degut a la importància d’aquest servei en aquests moments. També cal destacar que mica en mica, la resta de serveis es van obrint al públic, així el Centre de Mediació reiniciarà l’atenció presencial el proper dimecres 10 de juny. La resta de serveis segueixen treballant de forma telemàtica.
Es pot demanar cita amb:
- l’Oficina d’Atenció Ciutadana, Benestar Social i Habitatge a través del web de l’Ajuntament (palafrugell.cat) i de l’App Palafrugell al mòbil
- el Centre de Mediació, al telèfon 972300708 i el correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
- la Biblioteca de Palafrugell a través del telèfon 972304809 o del correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.