Neix una nova imatge comunicativa al Mercat de Palafrugell
El Mercat Municipal de Palafrugell ha estrenat la creació d’una cal•ligrafia pròpia que es converteix en l’estratègia comunicativa del propi mercat. Així, aquest dissabte 26 de maig, d’11 del matí a 2 del migdia, els usuaris del mercat han pogut veure com es feia la retolació, en directe, de diversos espais comuns del propi mercat. Una retolació que anirà creixent a través de les parades i els diferents espais al llarg de les properes setmanes.
Segons el regidor de promoció econòmica, Albert Gómez, “aquest tipus de lletra, que és única i exclusiva del Mercat de Palafrugell, ens permet traslladar el missatge dels principals atributs que representa el nostre mercat, la proximitat, la qualitat, la confiança, la calidesa i professionalitat dels seus operadors, tota una sèries d’elements que són comuns del mercat i que la gent que el visiti podrà visualitzar”.
Paral•lelament, també s’ha celebrat el Tasta el mercat al mateix espai on, de dimarts a diumenge, hi ha el mercat diari (edificis de la carn, del peix i porxos).
Les parades participants han elaborat, per a l’ocasió, tastets amb els seus productes de venda habitual i derivats. Aquests tastets es podien adquirir amb la compra de tiquets, al preu de 5 tiquets per 8 euros.
Alguns dels plats elaborats oferts són calamars amb ceba, samfaina amb pollastre, carpaccios, broquetes de carn variades, embotits i formatges, fideuà, peix fregit, pinxos de peix variats i postres de fruita, entre molts altres.
Les parades participants han estat: Al teu Gust, Aviram i Delicadeses Margarita, Carnisseria Jordi, Carnisseria Ramos-Gómez, El Petit Cafè del Mercat, Formatgeria-Xarcuteria Roser, Fructícola Miró, Fruites i Verdures Frigola, Fruites i Verdures Sepu, Peixos Marc, Peixos Mielgo i Pesca Pròpia.