L’Oficina Municipal d’Habitatge de Palafrugell estrena noves instal·lacions
L’Oficina Municipal d’Habitatge de Palafrugell ha traslladat les seves oficines al carrer Martí Jordi i Frigola, als locals 38 i 39 del Centre Comercial Les Palmeres. Aquest canvi no afecta al número de telèfon, que continuarà essent el 972 300 708.
El canvi ha suposat una millora tant pels treballadors com pels usuaris, ja que les noves instal•lacions són molt més diàfanes, amb llum natural i permeten un treball més àgil.
Des de l’Oficina també s’ofereix informació sobre la normativa existent i la tramitació dels ajuts i les subvencions disponibles.
L’Oficina Municipal d’Habitatge ofereix els serveis de tramitació i gestió de:
- Prestacions per al pagament del lloguer.
- Prestacions econòmiques d’urgència especial per a l’habitatge, per atendre deutes de rendes de lloguer, de quotes d’amortització del préstec hipotecari i per atendre persones que han perdut l’habitatge a conseqüència d’un procés de desnonament o d’execució hipotecària.
- Cèdules d’habitabilitat de segona ocupació, quan es refereix a habitatges usats o preexistents.
- Ajuts per a la rehabilitació d’edificis d’habitatges d’ús residencial.
- Tramitació de les sol·licituds d’inscripció al registre de sol·licitants d’habitatges amb protecció oficial i els ajuts implícits.
- Aplicació de la llei 24/2015, corresponent a les mesures urgents per afrontar l’emergència en l’àmbit de l’habitatge i la pobresa energètica.
Tots aquests serveis compten amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, té com a objectiu millorar i facilitar l'accés a l'habitatge i la rehabilitació dels edificis a Palafrugell.
Al nou local també està previst que s’hi traslladi el Servei de Mediació i Convivència.
L’horari d’atenció al públic de l’Oficina Municipal d’Habitatge de Palafrugell és dilluns, dimecres, dijous i divendres de 9 a 13h i dimarts de 9 a 18h.