El Govern de Palafrugell crea el Gabinet de Relacions Ciutadanes
El Govern de Palafrugell ha creat el Gabinet de Relacions Ciutadanes i Consells de Gestió que té per objectiu assessorar a l’Alcaldia en la presa de decisions relaciones amb aquestes matèries i també coordinar l’activitat municipal des d’un punt de vista polític i tècnic.
Com a conseqüència de la creació d’aquest Gabinet, es modifica les delegacions atribuïdes inicialment en el cartipàs municipal a la regidora Maria Teresa Frigola, la qual, a partir d’ara, ostentarà únicament la delegació en matèria de Cultura, amb l’objectiu de tenir una major dedicació a l’àrea de Cultura i compaginar-ho amb les tasques de responsabilitat que desenvolupa al Consell Comarcal del Baix Empordà.
El Gabinet està presidit per l’alcalde, Juli Fernández, i té com a vocals el primer tinent d’alcalde, Albert Gómez i els regidors Vanesa Palacios i Lluís Ros. Donaran assistència tècnica al gabinet la tècnica responsable de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà i Administració Electrònica, la tècnica de Recursos Humans i Organització i el responsable de Protocol de l’Ajuntament.
Segons l’Alcalde, Juli Fernández “l’equip de govern vol potenciar les formes de relació entre l’ajuntament i els ciutadans del municipi, així com obrir la gestió municipal a la participació dels veïns a través dels Consells de Gestió i Participació”.
La creació d’aquest Gabinet té una vigència temporal i serà objecte de revisió si en un futur es donen causes que aconsellin realitzar una forma de gestió o coordinació diferent.
Aquest Gabinet tindrà una funció merament instrumental sense que tingui la condició d’òrgan municipal, motiu pel qual les seves reunions es determinaran per l’Alcaldia amb la periodicitat que sigui necessària en cada moment.