Una APP permet als joves la consulta directa sobre temes de salut a professionals assistencials del CAP de Palafrugell
L’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Palafrugell (Can Genís) i els Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà han creat un servei de consulta directa sobre els temes de salut destinada per al joves, els quals, mitjançant un correu electrònic, poden tenir un contacte directe amb professionals assistencials del Centre d’Atenció Primària de Palafrugell. L’aplicació ja està disponible per a dispositius mòbils Android i iphone al Play Store i al App Store, amb el nom Can Genís.
Amb l’APP Can Genís descarregada, els joves disposen d’informació actualitzada de totes els cursos, activitats i sortides. I ara, a més, també hi trobaran el servei de salut 24h, on els usuaris podran enviar un correu electrònic amb les consultes que tinguin sobre drogues, sexualitat, alimentació, salut emocional o altres...., i un equip de professionals del CAP de Palafrugell els hi donaran resposta garantint la confidencialitat.
També permet comunicar-se de manera instantània amb la professional del Punt Jove de Salut per qüestions relacionades amb problemes del dia a dia que puguin afectar el seu benestar (relacions socials, emocions,...), també podran fer consultes sobre cursos i tallers pensats per promoure la salut i benestar.
L’aplicació permet també trucar de manera ràpida al servei d’urgències 112.
D’aquesta manera, neix un innovador servei apropa i dóna accés als joves i als professionals de la salut a tenir una estreta relació utilitzant una aplicació dels mitjans de comunicació més utilitzats entre els joves, el mòbil.