La campanya nadalenca del “Dimoni Escuat” de Palafrugell assoleix l’objectiu de fidelitzar el comerç de proximitat en la seva 1a edició
La campanya de dinamització comercial de Nadal a Palafrugell, batejada com la del “Dimoni Escuat”, va finalitzar el passat 5 de gener havent repartit pel teixit comercial 2.000 felicitacions nadalenques, de les quals un 72% estaven premiades, amb un valor total de més de 8.000€ en premis. Aquests vals, en la seva pràctica totalitat, s’han gastat en els establiments de la vila.
Els 98 comerços participants han tingut com a aliat durant aquestes festes de Nadal un Dimoni Escuat que anava repartint felicitacions als clients que estaven a les botigues comprant. Aquest personatge ha aixecat una gran expectació al seu pas pels carrers del municipi.
En aquesta campanya, a més, hi han col·laborat entitats com la Quina del Centre Fraternal o els Pastorets de Palafrugell i la Pista de Gel, cedint premis de les seves activitats.
Una proposta que té com a objectiu promocionar i fidelitzar la compra al municipi per part dels seus ciutadans, clients habituals i visitants, és a dir, fomentar el comerç de proximitat.
Com a complement de la campanya comercial, durant aquestes festes també s’han dut a terme diverses activitats d’animació al carrer com cercaviles, nadales, màgia, tallers de maquillatge, recepcions del patge reial...
Segons el regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palafrugell, Albert Gómez “ha estat el primer cop que s’ha realitzat una campanya d’aquestes característiques a Palafrugell, fruit de la col·laboració entre IPEP, ACOPA, comerços i entitats, amb la que hem assolit l’objectiu de dinamitzar l’activitat comercial durant aquestes festes”.
Al seu torn, el comerç palafrugellenc ha rebut molt positivament aquesta iniciativa, així com també ha fet palesa una millora global de les vendes durant la campanya.