L’Ajuntament impulsa la redacció d’una Ordenança per simplificar i agilitar la tramitació burocràtica
L’Ajuntament de Palafrugell impulsarà una Ordenança Municipal reguladora de la simplificació de tràmits i la reducció de la càrrega burocràtica, d’acord amb els principis d’eficiència, eficàcia, celeritat i agilitat administrativa.
Per iniciar aquest tràmit, s’ha creat una comissió d’estudi que presideix l’alcalde del municipi, i que està integrada també pel tinent d’alcalde, un regidor de cadascun dels grups municipals i la tècnica de gestió documental.
L’Ordenança ha de contemplar la substitució, paulatinament, de la tramitació en suport paper pel suport digital i electrònic. A la vegada, cal facilitar el màxim possible la simplificació i efectivitat de la relació entre l’administració i el ciutadà i, especialment, procurar que la petita i mitjana empresa, així com els autònoms, tinguin les màximes facilitats administratives davant de l’Administració Local en aquest context de crisi econòmica.