Palafrugell posa en marxa l’Oficina d’Atenció Ciutadana
L’Ajuntament de Palafrugell, per tal d’apropar i millorar els serveis a la ciutadania, posa en marxa, dilluns, l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), situada als baixos de la casa consistorial. A través d’aquest espai es vol millorar l’atenció presencial als ciutadans que disposaran de 5 punts d’atenció personalitzada i on es podrà obtenir informació general i serveis relacionats amb el registre d'entrada i el padró municipal, entre d’altres.
Entre les novetats més destacades d’aquest nou servei destaca la possibilitat de realitzar tràmits per telèfon, el servei de cita prèvia per a l’obertura d’establiments o la instal·lació d’un punt d'accés electrònic públic, que permet als ciutadans la seva comunicació amb l'administració electrònica.
D’altra banda, l’OAC amplia el seu horari d’atenció al públic em mitja hora i obrirà a les 8.30h. Els dilluns, dimecres i divendres de 8.30 a 13.30h i els dimarts i els dijous en horari ininterromput des de les 8.30 a 18.30h, i a l’estiu fins a les 18.00h.
Segons han declarat l’alcalde de Palafrugell, Juli Fernández, l’OAC “neix amb la voluntat d’oferir un servei d’atenció amb unes instal·lacions adaptades a les noves necessitats”. La regidora d’Atenció Ciutadana, Judit Zaragoza, ha destacat que “es tracta d’oferir un servei més modern, de més fàcil accés i més proper a la ciutadania”.