Palafrugell aprova un protocol d’Atenció Ciutadana
L’Ajuntament de Palafrugell ha aprovat el Protocol d’Atenció Ciutadana que té com a objectiu millorar, de forma continuada, la qualitat dels serveis municipals d’atenció al públic.
Així, el nou protocol neix com una eina útil que, d’una banda, reculli, de forma àgil i entenedora, criteris i reflexions per millorar de forma continuada la qualitat dels serveis municipals d’atenció als ciutadans i les ciutadanes. Al mateix temps, ha de ser un instrument de referència que permeti homogeneïtzar l’actuació dels servidors públics en les relacions amb la ciutadania.
Aquesta aprovació arriba després de la posada en marxa de l’OAC (Oficina d’Atenció Ciutadana), un nou servei que millora l’atenció presencial als ciutadans, amb 5 punts d’atenció personalitzada i on es pot obtenir informació general i serveis relacionats amb el registre d'entrada i el padró municipal, entre d’altres. També s’ofereix la possibilitat de realitzar tràmits per telèfon, servei de cita prèvia per a l’obertura d’establiments o la instal·lació d’un punt d'accés electrònic públic, que permet als ciutadans la seva comunicació amb l'administració electrònica.