L'Oficina d'Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Palafrugell ha atès més de 23.000 persones en el seu primer any de funcionament
L’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament (OAC) de Palafrugell ha atès 23.793 persones durant el seu primer any de funcionament. L’obertura d’aquesta Oficina, al mes d’agost de 2011, tenia com a objectiu proporcionar als ciutadans una millora en l’atenció presencial. Actualment es pot obtenir informació i assessorament de més de 40 tràmits.
Cal recordar també que l’OAC ha rebut 165 persones mitjançant el sistema de cita prèvia per temes d’obertura d’establiments. L’Ajuntament treballa per fomentar l’ús d’aquest sistema amb l’objectiu d’evitar cues als ciutadans i també per poder organitzar millor els seus recursos humans.
Segons ha declarat la regidora d’Atenció Ciutadana, Judit Zaragoza, “la nova seu de la oficina ha estat un bon llegat rebut de l’anterior equip de govern, fruit d’un procés de participació i l’origen d’una millora en eficiència i eficàcia pel que fa a l’atenció ciutadana”.
L’Oficina, ubicada als baixos de l’Ajuntament, obre de dilluns a divendres de les 8.30 a 13.30h del matí, els dimarts i els dijous des de les 8.30 a les 18.00h.