Els serveis d’atenció ciutadana de l’Ajuntament es renoven
A partir del proper dilluns 5 d’agost, l’atenció presencial a través l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Palafrugell i l’espai telemàtic de la carpeta ciutadana, al web palafrugell.cat, es renoven.
Així doncs, a partir d’aquest dia, l’Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) s’ubicarà a un nou espai situat al número 5 de la mateixa avinguda de Josep Pla, a l'edifici on fins fa poc hi havia l'oficina de Recaptació. En els darrers mesos s’han portat a terme les reformes necessàries per tal adaptat a persones amb mobilitat reduïda.
L'OAC de l'Ajuntament de Palafrugell està formada per un equip de 8 persones, amb 5 punts d'atenció personalitzada, que dilluns, dimecres i divendres, de 8.30 a 13.30 h i dimarts i dijous, de 8.30 a 18 h (excepte del 16 de juliol al 31 d'agost quan l’horari de cada dia és fins a les 13.30 h) treballa per facilitar i simplificar la gestió dels tràmits municipals.
D’altra banda la carpeta ciutadana que es pot trobar a la seu electrònica de l’Ajuntament (seu.palafrugell.cat) també s’actualitza. A partir d’ara, es podrà accedir al seu contingut a través d’identificació digital, fent més segures les comunicacions. A través de la carpeta ciutadana es poden realitzar, entre d’altres, tràmits com consultar a les dades padronals i obtenir volants, visualitzar les dades de contacte i accedir als registres d’entrada i els expedients.